onsdag 12 oktober 2011

En höstdag

Nu  blir det ett inlägg i dubblett.

Dagen får illustreras av en bild från i morse då solen sken från nästan klar himmel. Så har vädret fortsatt tills det vid fyra (sexton) tiden började regna ordentligt en stund. Då gick jag in och gjorde kväll för min del. Det har varit omväxlande vad vädret beträffar. Hela natten sken månen och lyste upp natten till dag, men samtidigt åskade det ordentligt vid ett-tiden på natten. Jag gick upp och drog ur sladdarna till elektroniska apparater samt telefonen. På morgonen var jag litet osäker om jag hade drömt det hela, men sladdarna var urdragna så nog var det sant.
Det har varit en stillsam höstdag med sysslor ute. Nu borde jag börja på en ny stickning, men måste fundera på vilket mönster jag skall välja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar