onsdag 28 september 2011

Morgon

Jag fortsätter här igen. Det blir alltför långa inlägg om jag skriver på sve och fi på samma blogg och samma gång. Det har jag märkt att jag inte riktigt orkar med. Få se vad framtiden kommer med. Jag tar dagen som den kommer.
I går var det en härlig solnedgång mot vattnet i viken. Tog en bild genom förnstret. Därför är det litet mörkt och  suddigt.
Vattnet låg spegelblankt och den motsatta strandens skog speglade sig i det. Vackert var det.
Morgonnatten var stjärnklar fast regn hade vädergubbarna och -gummorna på tv:n spått. Nu gryr dagen, fortfarande lovande uppehåll. Litet morgonrodnad bakom molnen i öster.

2 kommentarer:

  1. Här regnade det en liten stund!:)
    Fina stämningsfulla bilder!

    SvaraRadera
  2. Det märkte inte jag här, men nu är det i alla fall sol igen så att det kanske blir en utedag idag! Det hoppas jag. Tack och kiitos!

    SvaraRadera