tisdag 15 juni 2010

Reklam

Som jag berättade tidigare, var det strul med annonsen om utställningen. I går på måndag kontaktade jag journalisten i fråga och hon var förstående och bad så mycket om ursäkt för sina misstag och lovade tillrättalägga allt. Men sedan så fick jag nog skriva om texten själv, beroende säkert på, att hon inte visste vad hon skrev om. Nå väl, i dag var rättelsen i tidningen under rubriken just Rättelser och med så liten text som möjligt. Bläddrade själv tidningen igenom ett par gånger innan jag hittade den!
Så det var det! Får själv göra reklam för utställnignen!  I Finströms bibliotek, öppet må-to 12-20. Blyerts-, kol- och torrpastellteckningar av nakenmodeller till påseende. 
Det är meningen, att utställningen flyttar över till Godby Kongresshotell i början på juli .

2 kommentarer:

  1. Festligt, jag visste inte att du också hade gjort ett inlägg om din konst. Såg det nu när jag tänkte släcka ner datorn.
    Lycka till Sirkka!

    SvaraRadera