tisdag 20 juli 2010

Min första blogg i användning igen

Har uppdaterat några sidor i min första blogg. Där visar jag sådant, som ligger här hemma i mappar och skräpar, tänkte jag nästan säga. Men kanske kan de vara till  glädje för någon, som bläddrar i bloggar.
Samtidigt är det ju något som jag har ägnat ganska mycket tid åt under årens lopp, så därför är det också skäl att visa för andra, vad jag har gjort. Ganska mycket tid, men ändå bara i andra hand, när jag har haft tid över från annat. Teckna och måla har varit en fritidssysselsättning för mig, om man skall definiera det närmare. En fritidssysselsättning, som alltid har lockat mig.
Allting är under utveckling, tiden visar, hur sidorna kommer att forma sig. Om du klickar på rosen i högra balken, kommer du till bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar