torsdag 1 juli 2010

Utställningen nerplockad och blir upphängd igen

I går kväll strax före stängningsdags tog jag ner teckningarna från biblioteket. Den person, som jobbade där berättade, att människorna  hade berömt utställningen och tyckt att bilderna var bra. Tack för det och tack alla ni, som i gästboken har skrivit berömmande och sporrande ord till mig! Det är sånt som hjälper hålla en skälvande insprationens låga vid liv under vinterstormarna.
I dag ska jag hänga upp bilderna i Godby Kongresshotell, där de skall hänga hela den här månaden. Så ännu finns det tillfälle att se dem!

5 kommentarer:

  1. Sirkka,
    så kul att du fortsätter visa din utställning. Om du känner för det så finns en utmärkt sal även hos oss från och med augusti till och med öppnagårdar helgen. Det är bara att komma hit och hänga dina alster.

    SvaraRadera
  2. Tack, Karin, för inbjudan! Jag återkommer till ämnet när jag vet mera. Stänger ni sedan för vintern efter öppna gårdar?

    SvaraRadera
  3. Sirkka,
    vi stänger den 10 september och håller stängt fram till Öppna gårdar då vi har öppet på nytt under de dagarna. Sedan har vi öppet för bokade grupper/kurser som kommer hit under hela året ända fram till 15 maj igen; så i praktiken så har vi öppet året runt.
    Under öppna gårdar hade vi 1600 personer här senaste år.

    SvaraRadera
  4. Jag tror det skulle vara ypperligt, men jag måste pausa litet just nu! Vi återkommer båda till det senare? Vad många besökare ni hade!

    SvaraRadera
  5. Sirkka,
    vi återkommer när det känns rätt, ingen stress, bara när det känns helt rätt, då blir det bra.

    Ja, vi hade många besökare och fattar fortfarande inte var de parkerade:). Kanske lika så bra.

    SvaraRadera