fredag 24 september 2010

Små sysslor

Soligt idag, men konstigt nog, har inte jag hunnit ut och njuta av det alls! Dels har jag stickat på västen, dels har jag suttit vid datorn, dels har jag tydligen bara latat mig. Jag vet inte. Min intention var nog att gå ut och gräva litet, men hur det nu blev så här med den saken. Tittade på Derrick förstås också efter att ha hämtat posten och läst igenom den. Allt sånt smått har det blivit idag.
Igår började jag för min del modellteckningen igen. Det är skönt med koncentrationen och intensivt jobbande under en tre timmars tid. Manlig modell denna gång. Bild kan ses i min teckningsblogg.

2 kommentarer:

  1. Så där blir det litet nu och då. Man planerar och ingenting blir som planerna. Allt annat kommer emellan. Tur att man är flexibel:). Kvinnor kan!

    SvaraRadera
  2. Så kan det bli! En sak som man kan lära sig av livet är att inte hålla så hårt på planerna, det blir alltid något som rubbar dem. Och det kan ju bli bra med det också.

    SvaraRadera